pondelok 1. júla 2013

Summer Tag

Ahojte :)

Kedže prerábame byt a ja nemám kde fotiť produkty na recenzie, tak nečakajte odo mňa žiadne     "zázračné články". (Ale od Terky môžete čakať veľa návodov a recenzií.) Našla som pár vhodných tém, na ktoré nepotrebujem fotiť.Prvý článok by som chcela venovať Summer TAG-u, kedže je to dosť aktuálna téma. Otázky mám od zahraničných blogeriek. A na tento TAG bude odpovedať aj Terka.Na konci článku označím pár blogeriek, aby pokračovali, ale kľudne pokračujte aj ostatní a nezabudnite nám do komentu hodiť link.


1. Teplo alebo zima ?

Miška: Fúú ťažko povedať...nemám veľmi rada leto takže niečo medzi. 
Terka: Asi skôr teplo.

2. Aké je tvoje obľúbené ročné obdobie ?

Miška: Pre mňa to je určite jeseň.
Terka:  Milujem leto, keďže sú aj prázdniny a celkom aj zimu, keďže sú zase Vianoce :)


3. Pláž alebo kúpalisko ?

Miška: Jednoznačne pláž :)
Terka: Pri mori som ešte nikdy nebola, takže neviem zhodnotiť, ale asi kúpalisko.

4. Kraťasy alebo sukňa ?

Miška: U mňa vyhrávajú jednoznačne kraťasy.
Terka: Fúha, asi kraťasy.


5. Aká je najdôležitejšia vec, ktorú v lete potrebuješ ?

Miška: Pitie.
Terka: Pitný režim, opaľovací krém, bazén.


6. Chodievaš na dovolenky ?

Miška: Nie nechodievam bola som len raz v Londýne a Prahe.
Terka: Nechodievam, keďže prerábame dom, ale bola som minulý rok na týždeň na východe.


7. Aké je tvoje obľúbené "letné jedlo" ?

Miška: Cez leto chodievame často s kamoškami na pizzu. 
Terka: Milujem keď si večer s kamarátkami objednáme pizzu :)


8. Obľúbený "letné pitie" ?

Miška: Veľmi nezdravé ale je to kofola.
Terka: Kofola a džús.

Označujeme:
Ronnie, Bee Key , Kamča, Anns 

-Miška & Terka





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára