sobota 6. júla 2013

Nail tutorial


Ahojte baby

Dneska som si pripravila sľúbený tutorial na nechty.Nechty som lakovala mojej kamarátke, nie sebe a postupne som aj fotila.Inšpiráciu som našla na nete, ale nakoniec som si ich aj tak úplne pomenila.
Tak môžme začať 

-Terka 


Použila som tieto laky +štetec na nechty



1.Nalakovala som si všetky nechty, okrem prstenníka, pretože tam išiel iný lak (dozviete sa nižšie aký).Neskôr som niektoré nechty aj prelakovala, pretože boli priesvitné.

2.Na prstenník som naniesla lak od Pupy, ktorý funguje tak, že nanesiete ho na necht a počkáte 5 minút, potom ho prelakujete a nasypete naň guličky taktiež od Pupy.


3.Po piatich minútach som na necht prelakovala a nasypala guličky z fľaštičky od Pupy.


4.Na malíček som urobila guličky štetcom.Môžete ich urobiť aj tak, že hlavičku špendlíka ponoríte do laku a obtlačíte na necht.Ja som momentálne špendlík nemala k dispozícii.


5.Na ukazovák som takisto urobila guličky štetcom.

6. Na prostredník som urobila srdiečko štetcom.Je to ľahké, len treba trpezlivosť. Nakoniec som všetky boky nechtov odlakovala vatovou tyčinkou. Hrubíček som prelakovala priesvitným lakom.


HOTOVO ! :)3

Toto je výsledok lakovania. Dúfam, že sa vám návod páčil, určite mi zanechajte komentár, budem veľmi rada! Ak aj vy si takéto nechty (alebo hocijaké iné) plánujete urobiť, pošlite mi fotku na terandmis@gmail.com.Ak bude viac fotiek, zverejním ich sem :).




Ahojte
                 Ter ♥

2 komentáre: